"On jotakin, mikä ei ota sinusta syntyäkseen. Katson ulos: narulla on pyykkiä sateessa."(R.R)
Elämässäni mukana satoja kirjoja, vihreäksi maalattuja seiniä, kertyviä kilometrejä juoksumatolla ja uintialtaassa, useita ystäviä, miljoonia kissankarvoja, parittomia sukkia, parillisia kenkiä, yksi aviomies, iloisia värejä ja teehetkiä, joista koostuu parempi päivä.

21.1.2011


Tänään on perjantai.
Mietin onko se pelkkä perjantai vai positiivinen perjantai. Nimittäin illalla joutuu istumaan seitsemän (7) tuntia autossa. Joten ehkä vietän siis puuduttavaa perjantaita. Jos olisin täysin epäkypsä, niin narisisin vielä vähän enemmän.

Kolmena aamuna olen herännyt rykimään köhimään niistämään klo 6.30 maissa.
Olen juonut kaksi kupillista teetä, yhden Ikean puolukkajuoman (ostin viimeksi ko. pillimehuja koko laatikollisen, suosittelen erityisesti aikuisten työpäiviin ja lapsille jotka ovat keittiössä luutun lähettyvillä), kuvassa näkyvän omenan tai päärynäomenan/omenapäärynän (työpaikoilla tapellaan omenoitten ja päärynöitten kastenimistä), luumun ja erikoisnäkkärin tai pari. Heitin näkkäripaketin etiketin pois ja unohdin mitä hienoja näkkäreitä ne olivat.
Sitten olen kävellyt noin vain piirongin luo, avannut hatturasiaa muistuttavan kauniin purkin ja noukkinut sieltä suklaa, pari tai pari kolme. Olen syönyt ne ja pilannut kuvan Terveellisestä Aamupalasta. Vaikka tuskin se puolukkajuoma oli ihan viaton eli sokeriton. Sitten olen mennyt takaisin nukkumaan ja ajatellut, että kulutan pois heti kaikki suklaat kunhan paranen.

Minulle tulee kotiin lehti nimeltä Voi Hyvin.
Sillä on rauhoittava vaikutus ja luulen tilaavani sitä siksi.
Eräänä päivänä rauhoituin lehti kädessäni niin totaalisesti, että olin myöhästyä. Ja sitten minulle tuli kiire. Joten näimpä siinä sitten joka tapauksessa näköjään käy.

Puuduttava perjantai...

Juhlalauantai!
Lokoisa sunnuntai

...jonka jälkeen jälleen uskollinen maanantai! ;)

Iloista viikonloppua!

1 kommentti: